Home » Contact » FAQ

FAQ

Hoe kan ik betalen?

Wij accepteren de volgende Betaal mogelijkheden:

  1. IDeal
  2. Bank overschrijving
  3. Pin (Mogelijk bij afhalen bestelling in winkel of bezorging in Westland)
  4. Contant (Mogelijk bij afhalen bestelling in winkel of bezorging in Westland)
  5. Cadeaubon (Mogelijk bij afhalen bestelling in winkel of bezorging in Westland)
  6. Bancontact

 

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

De verzendkosten binnen Nederland bedragen €7,50.

De verzendkosten naar België bedragen €14,-

 

Kan ik mijn geplaatste bestelling ook in de winkel afhalen?

Jazeker, vanaf 10 februari 2021 bent u welkom om u online bestelling af te halen op afspraak in de winkel. Let op! Vanwege de maatregelen zijn de openingstijden gewijzigd.

 

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Stap 1: Zodra u uw bestelling af wilt ronden klikt u op ‘uw shopping bag’ rechts bovenin uw scherm.
U ziet nu alle producten die u in het shopping bag heeft toegevoegd met de bedragen erbij.

Stap 2: Nu klikt u op ‘bestellen’. Indien u een geregistreerde klant bij ons bent, kunt u hier uw e-mailadres en wachtwoord invullen.
Bent u een nieuwe klant? Dan kunt u hier een account aanmaken door uw gegevens op formulier in te vullen of doorgaan zonder account.
U kunt nu een keuze maken uit verschillende betaalmogelijkheden. Kies hier hoe u wenst te betalen.
Als u het formulier correct en naar waarheid heeft ingevuld, klikt u op ‘verder’.

Stap 3: Afhankelijk van uw gekozen betalingsmethode verschijnt er een scherm waar u de betaling kunt voldoen.
Stap 4: Indien uw betaling voltooid is krijgt u een bevestiging van uw bestelling per e-mail naar u toegestuurd.

 

Krijg ik een bevestiging als ik een bestelling heb geplaatst?

Na elke bestelling ontvangt u een e-mail ter bevestiging van uw bestelling. Hierin staat de complete bestelling plus de nodige informatie voor de betaling (bankrekeningnummer, totaalbedrag etc.).

 

Kan ik Roel en Sandra Bakker Juwelier ook een e-mail sturen?

Jazeker, dit kunt u doen op de contact pagina of naar info@juwelierbakker.nl

 

Kan ik met mijn Roel en Sandra Bakker Juwelier Cadeaubon betalen?

Het kan zijn dat u een cadeaubon heeft gekregen. De cadeaubonnnen zijn twaalf maanden na uitgifte geldig en zijn inwisselbaar in de winkel van Roel en Sandra Bakker Juwlier te Honselersdijk. Mocht u deze willen inleveren via de website neem dan van te voren contact met ons op. Tel:0174-642714

 

Kan ik mijn horloge bij Roel en Sandra Bakker Juwelier laten repareren of reviseren?

Ja dat kan. Als u uw horloge wilt laten servicen of reviseren, zal Roel en Sandra Bakker Juwelier uw horloge in eigen atelier repareren of naar het de servicecentrum van het merk in kwestie verzenden. Als uw horloge nog garantie heeft, zal de reparatie kosteloos zijn.

 

Krijg ik garantie op mijn aangekochte horloge?

Elk horloge dat verkocht wordt bij Roel en Sandra Bakker Juwelier komt met ten minste één jaar fabrieksgarantie, mits deze termijn langer is, zal dit zijn aangegeven.
Indien deze garantie niet internationaal wordt ondersteund door de fabrikant, dan zal Roel en Sandra Bakker Juwelier het garantiegeval voor uw behandelen.
Deze garantie doet geen afbreuk aan de wettelijke regels omtrent conformiteit en garantie.
Deze garantiebepaling beperkt de wettelijke regels niet.
Indien u een probleem heeft met een aangeschaft product, dan kunt u het te allen tijde bij ons aanmelden, waarna wij u adviseren hoe het probleem zo snel mogelijk opgelost kan worden.

Wettelijke garantie
De wettelijke garantie betekent dat u altijd recht heeft op een goed product.
Als een product niet deugt, heeft u recht op gratis reparatie, een nieuw product of teruggave van uw geld.

Is het probleem met het product uw schuld? Dan heeft u geen recht op gratis reparatie, een nieuw product of teruggave van uw geld.
Heeft u het product normaal gebruikt maar is het gewoon versleten? Ook dan heeft u geen recht op gratis reparatie.

 

Retouren

Roel en Sandra Bakker Juwelier verwerkt uw bestelling zorgvuldig en doet er alles aan om ervoor te zorgen dat u tevreden bent met zijn of haar bestelling.
Mocht het product niet overeenkomen met uw verwachtingen dan heeft u de mogelijkheid de overeenkomst te ontbinden gedurende 14 dagen,
met uitzondering van producten die op uw verzoek zijn gepersonaliseerd. Dit geldt voor de gehele See You Memorial Jewelry. Dit geldt ook voor producten welke op uw verzoek zijn voorzien van een gravure.
De bedenktijd gaat in op de dag van ontvangst van het product.

Voorwaarden retourneren:

  • Het retourverzoek wordt ingediend binnen 14 dagen na ontvangst, dit kan telefonisch via tel: 0174-642714 of per email info@juwelierbakker.nl.
    Na het maken van deze melding heeft u nog 14 dagen om het product retour te sturen.
  • Product en toebehoren zijn ongebruikt, compleet en onbeschadigd (inclusief de productdoos), indien redelijkerwijs mogelijk.
    Indien u meer doet met het product dan het beoordelen ervan en hierdoor schade aan het product ontstaat,
    bent u voor de waardevermindering aansprakelijk (u mag het product beoordelen zoals in onze winkel ook mogelijk is).
  • Het modelformulier, welke hier te vinden is, kan worden ingevuld en geretourneerd met het product.
  • Indien u de overeenkomst herroept, willen wij u adviseren het pakket te retourneren per aangetekende post.
    Mocht het pakket zoek raken is dit voor uw verantwoording.
    De kosten van terugzending zijn voor uw rekening.
  • Wij zullen het orderbedrag, inclusief initiële verzendkosten, binnen de maximum wettelijk gestelde termijn van 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing, terugstorten.
  • Wij wachten met terugbetaling tot wij het product hebben ontvangen of tot het moment dat u heeft aangetoond het product te hebben opgestuurd.
    Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee de transactie is verricht.

 

Waar kan ik mijn retourzending naartoe sturen?

U kunt uw artikel(en) retour sturen naar:
Roel en Sandra Bakker Juwelier
Dijkstraat 43 A
2675AV Honselersdijk
Let op: wanneer de portokosten voor de retourzending niet volledig vooraf zijn voldaan, zullen wij deze bij u in rekening brengen.

 

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Alle modellen/artikelen op onze site zijn op voorraad. Binnen Nederland: Bestellingen worden op dagen dat wij open zijn tot 16.00 uur klaar gemaakt voor verzending en verstuurd. U kunt uw bestelling binnen 1-2 werkdagen in huis verwachten. België: Bestellingen worden op dagen dat wij open zijn tot 16.00 uur klaar gemaakt voor verzending en verstuurd. U kunt uw bestelling binnen 2-3 werkdagen in huis verwachten.

Zie onze openingstijden om er achter te komen op welke dag uw pakket zal worden klaar gemaakt voor verzending. 

 

Hoe kan ik een klacht indienen?

Roel en Sandra Bakker Juwelier doet er alles aan om de service aan uw verwachtingen te laten voldoen.
Bent u desondanks niet 100% tevreden met de service en/of de producten van Roel en Sandra Bakker Juwelier,dan kunt u de volgende stappen ondernemen.

1. U dient schriftelijk uw klacht in bij Roel en Sandra Bakker Juwelier. In dit geval verzoeken wij u een kopie van de eventueel al gevoerde correspondentie mee te zenden bij uw klacht.
Uw klacht kunt u per post verzenden naar het volgende adres:

Roel en Sandra Bakker Juwelier: Dijkstraat 43 A, 2675AV Honselersdijk

U kunt ons ook bereiken via ons contactformulier of via e-mail.

2.Na ontvangst van uw schriftelijke klacht zullen wij binnen 14 dagen inhoudelijk reageren op je klacht en proberen wij de klacht naar tevredenheid op te lossen

Wanneer het oordeel van de directie na het doorlopen van de klachtenprocedure niet bevredigend is kunt u zich ook richten tot de Thuiswinkelorganisatie.
Voor meer informatie over de geschillenprocedure kunt u hier terecht: www.sgc.nl. Ook kunt u terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR) http://ec.europa.eu/consumers/odr/.